We drive right through the snow on the fifth avenue

Sådär. Då har man suttit ännu mer i solen, och druckit vatten och pratat ännu mer skit. Kan en måndag bli mer slapp? Ännu mer har planerats, som Joe's birthdayparty! Är så glad att jag vet vad jag ska ge henne, har vetat det jättelänge, men och andra sidan.. Sådant kommer jag ju alltid på, för att sedan ändra mig i sista sekund.. Men den här gången tror jag att jag kör på min idé. Time will tell.

Nu sitter jag hemma. Försöker dricka vatten och glömma bort mitt magont från allt kaffe idag. Usch, när ska jag lära mig? Ikväll blir det i alla fall middag med B (och förmodligen skvaller.. what else?)

 





















Bild på en fin räv som jag tog för några år sedan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0