So you made it start, can you make it stop?

Då är man precis som hela resten av svenska folket, en bloggare. Haha. Det var visst någon som berättade för mig att jag skulle passa utmärkt, jag som skriver så roligt (eller inte).

Vad jag ska skriva om är däremot en bra fråga.. ööh..

Så vad har jag gjort den här måndagen då? Imorse var jag hos optikern och fixade de där efterlängtade linserna, så nu kan jag äntligen se (på gott och ont naturligtvis).. Efter det gick jag förbi nötter och bär för lite kaffe och skitsnack med min favorittjej J och efter det var det dags att möta upp Alex. Blev några timmar i solen med kaffe och varm choklad i massor, pratade gamla minnen och smed nya planer. Underbart.

Nu ska jag strax ner på stan, igen, och möta J, det blir ännu en fika. Dock inget mer kaffe för det tål jag ju egentligen inte så nu får det bli saft och bullar.



Världens bästa Alex i ZamZ.


Längtar





Förresten, mitt ljudkort på datan är paj. Drygt eller vadå?

xx

Kommentarer
Postat av: Pontus

Nu är du fast i blogg träsket! Hoppas de kommer upp lite cykelbilder med:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0