So many songs that we forgot to play

Jag har plockat frukter ur de färgglada sittunderlagen och det kändes som att jag var liten igen. Jag har ätit äppelpaj tills jag mått illa och druckit hallonsoda tills det sprutat ut ur öronen på mig. Jag har burit in krukor och varit jätterädd för alla sniglar som satt på. Jag har smygtittat lite i de gamla fotoalbumen bara för att minnas hur det var att vara liten igen.. Det ända som inte kändes bra var adressen. Men allt annat var precis som då, fast nu. Du en aning äldre, jag en aning äldre. Men samma värme och samma glädje.

Jag önskar bara att jag fick vara sådär liten igen att jag fick ligga nyvaken i lådan och räkna de vita färgstrecken som jag alltid tyckte såg ut som istappar, i väntan på att du skulle vakna..

Det gör bara så ont i mig.
Ingenting blir bra utan dig.
Du kommer alltid att vara min bästa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0