Inga flyktingar i bilen

Pratade precis med Pippa, det blir en kvällsfika på Alberts.. Jag bara vet att jag kommer att gå hem med träningsverk i magen av för mycket skratt, för så är det alltid när vi två är med varandra.

Nu ska jag vara motivation till halvmarathon på lördag. Sen blir det sen middag och efter det fika!

Och förresten skulle jag ha ett konditionstest med Mike imorgon innan jobbet, så kollar jag schemat och ser till min förvåning att jag börjar åtta så jag får skjuta upp det till på torsdag och hoppas på att han kan då.

xox


Jag och F i Leksand 2005(?)


Kommentarer
Postat av: Cyklisten!

Strandpromenaden! Där har man varit på fyllan många gånger :)

2010-09-07 @ 20:44:05
Postat av: Attih

Haha det är väl därifrån du känner igen mig ;)

2010-09-07 @ 21:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0