Stand by me

Idag är det en speciellt dag. För idag är det Josephines födelsedag!

Du är min andra halva, den bättre halvan. Du kommer alltid att vara den storasyster som jag aldrig fick. Jag älskar dig!

Rock ovanför Sensation White med olika editions
Karatefylla med "morfar" i Trollhättan
Sommardrinkar som spårat ur
Larss som bor runt hörnet och vill ta ett glasss
Fika på nötter och bär
Promenader
Ibiza
Utesommar på balkongen
Champagne klockan fem på morgonen
Vänersborg
Vattenpolo

Det finns så mycket mer som får mig att tänka på dig. Men här är ett litet urval. Tänk vad mycket vi har hunnit med, och tänk hur mycket mer vi kommer att hinna vara med om!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0