I wanna now your name, you just killed me

Middag på B.A.R med Per. Underbart.
Det blev det vanliga. Sorgligt att de känner igen än. Det känns som att jag måste sluta gå dit nu på ett tag.

Per skulle träffa Johan och spana in nya lägenheten.. Själv ska jag möta upp Pippa och ta en kvällsfika på Alberts. Ingen gör varm choklad som Alberts, så är det bara. Men där känner de ju också igen än, så där får man ju sluta gå snart också.. Buu.. Stockholm är för litet hehe..

Helgens planer.. Ja, det blir ju middag med min J och sen blir det väl att möta upp gubbarna som sprungit Lidingöloppet. På söndag ska jag plugga massa matte på banken och sen ska jag vara hos mormor..

xox




De här bilderna är tagna klockan, hmm, kan klockan ha varit halv 6 på morgonen på Vingt-Quatre, 325 Fulham Road? Lite fyllekäk/frukost i ett.. Sjukt bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0