Dalarna 2005

Här kommer lite bilder från Dalarna 2005. Sjukt kul hade vi alla fall. Alla bilder är oredigerade men ganska så söta i alla fall..


Det behövs färdkost när man ska åka buss i tre timmar till Leksand..


I Leksand väntade våran kära Tandemcykel på oss som vi skulle köra "Dalarna runt" på. Men jag tror att vi orkade ner till siljan fram och tillbaka (7km kanske).. Haha.. Dessutom var det pyspunka på båda däcken så vi var ju ständigt tvugna att stanna och pumpa däcken..


Såååjaa.. Vilken gräslig bild på mig, men det bjuder jag på!


Filippa




Ibland hade vi lite tråkigt i väntan på att det skulle hända någonting..


En intern bild.. Men jag skrattar så mycket varje gång jag ser den..


Vi skulle ta bussen från Korpolen till Leksand. Bussen gick en gång om dagen och tog typ 45minuter för att den skulle in i alla små byar och hämta upp alla bönder :-). Johan hade erbjudit oss skjuts, men jag vet inte varför vi skulle envisas med att ta bussen.. Hahah


Filippa i sitt rätta jag.


Hoppa studsmatta hos familjen Knutz var någonting vi kunde göra länge.






Vi piercade näsorna på någon frisörsalong i Leksand och Filippas mamma blev vansinning. Det var en spontangrej vi gjorde, varför vet jag inte.. Jag hade min i fem dagar och sen tog jag ut den..


Midsommar i coola gropen.. Gillade Filippa rosa förresten?


Underbara raringen (som nu är i himlen). Världens finaste!


Jag behöver väl inte säga att vi var i Dalarna, det syns väl på Furun. Dessutom hade vi nog Leksands vidrigaste rum. Två tonårstjejer med noll ordning alls.. Jag menar det ligger ju till och med en kastrull under sängen.. HAHA


Mitt och Filippas lilla hus..


Bada i bubbelpoolen.. Vilken lycka!


Underbart.

Ja.. Det finns mer bilder. Men de håller ja för mig själv. Men när jag tänker på Dalarna och Filippa så är det bara lycka, skratt och ännu mer skratt..

Kommentarer
Postat av: Masen!

Leksandsgrillen! Där har man fylekäkat många gånger:)

2010-09-30 @ 19:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0