Dalarna 2005 fortsättning

Här delar jag med mig av våran packlisa och vad vi skulle göra i Dalarna.. Vi hade nämligen skrivit en lista.

- (...)
- Rida på hästarna i dalarna
- Cykla till noret med tandemcykeln
- (...)
- Nudda en kossa
- Trampa i koblaja barfota
- Äta en hamburgermeny utan händer
- Bada i siljan
- sommarland
- Bygga en flykting bil (lådbil)
- Göra en minneslåda (allt som hänt under sommaren)
- Ragga några hetingar
- Jaga fåren (om det finns)

MEN HAHAHAHA! Först, varför trampa i en koblaja barfota och sen vadå jaga fåren OM DET FINNS?!? HAHAHAH jag som är världens djurvän, varför har vi skrivit så? hahah


Packlista:
- TROSOR i mängder!
- alla kläder man äger och kan använda
- KAMERA
- smink

Jag skrattar så att jag gråter.. Varför kan man inte få göra om allt det här precis så som det var?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0