The world is mine

Vaknat upp från en tung natt. Hade sjukt svårt att sova igår och då hjälper det som sagt inte att "Sensation White" (Yogayama) har sina lokaler nere på min innegård så det lyser ta mig fan rakt in i sovrummet trots rullgardiner. Efter många vändningar lyckas jag somna, drömmer sjuka drömmar om allt och inget. Vaknar när morgontidningen kommer (ca halv 5), har svårt att somna om.. Somnar sen efter ett tag, och sen ligger jag hela morgonen med sendrag i vaderna och fötterna.. Tror att jag räknade det till 7 gånger.. Blä!

Nu sitter jag och äter lite vindruvor som är rumstempurerade. Man får nämligen inte ha kylskåpskall frukt, det kan vara bland det vidrigaste! Men jag vet en person som gärna äter kall frukt.. Hans namn börjar på P och slutar på ontus.

Bättre försöka och misslyckas, än att aldrig försöka.
Men bäst är att försöka och lyckas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0