Rock that body

Ljudkortet som jag trodde var trasigt i min data visade sig vara en felinställning. Vem som nu kan ha fixat och trixat med ljudinställningarna är en bra fråga. Så, datorn lever lite sitt eget liv. Men det är samma sak med Räntans data. Den har stängt av och satt på sig själv hela natten och blinkat i blått och svart. Lite störigt om jag ska vara ärlig, men försent att göra någonting åt nu.

Råkade försova mig lite imorse också. Så nu slänger jag i mig lite frukost för att slippa håll sen. Ööhh.. Ska ta med Amanda på ett långdistanspass och för en gångs skull så är det väl jag som kommer att få dra henne och inte bli dragen själv. Men det kan väl också vara bra.. Lite typiskt bara att jag har världens träningsverk i rygg och mage.

Ikväll väntar även mag- och ryggträning med M. Vi får se hur det går, nu när jag redan har världens träningsverk..

Usch, jag känner mig nervös för någonting och kan inte sätta fingret på vad. Kan iofs vara resultaten som ja väntar på, de har ännu inte kommit gaahh...

Nu är det på med löpkläderna, 20km here I come.
Tänk så fint väder det är ute också!

xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0