It's the beginning of the end

När man har hur mycket som helst att göra, varför stänger man då bara av och sitter?
Jag borde hämta bilen. Jag borde börja packa. Jag borde städa. Jag borde äta någonting. Men vad gör jag? Jo jag googlar på allt som någonsin går att googla, bara för att slippa göra allt annat.

Okej. Här kommer det i ordningsföljd.
1. Packa
2. Städa
3. Äta någonting
4. Hämta bilen

Blir spännande att se vad det är för bil.. Ryktet säger att det är en typ Jeep, vet inte om det är märket Jeep eller om det är den stilen. Man kan ju alltid hoppas att det är en svart Porsche Cayenne med beiga (läs: bääscha som man säger i Örebro) skinnsäten, men så är nog inte fallet tyvärr. Time will tell.


Kommentarer
Postat av: Pump

Fy fan Jeep i stan! De är väl de fjantigaste som fins! Hahaha

2010-10-08 @ 13:11:12
Postat av: ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖHHHH

Jaaaa. jag har aldrig sagt ngt annat! hahaha

2010-10-08 @ 13:13:25
Postat av: Pump

hahaha :) :) :)

2010-10-08 @ 13:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0