I know a place where the grass is really greener

Sådär. Då har man gjort en dag i Sparrebo-skogen. Den var sig lik. Väldigt fin och mycket svamp. Men jag gav all min svamp till pappa. Han har väl fått för sig att han kan göra någonting med den (han är sämre på att laga mat än vad jag är).

Nu väntar jag på att tiden ska gå så att jag kan få gå till doktorn.. Blä, det kommer göra så ont! Men det som inte dödar, härdar. Tur att jag har sällskap som ska hålla mig i handen, ööh..

Sen ska jag hem, byta om och möta Stenis för lite catchup. Ikväll blir det middag och vin med Zoo någonstans.

Imorgon ska jag hänga med Per.. Vi ska väl ut med ribbåten tror jag.. Och sen massa massa plugg..


Jag och mitt livs kärlek. G + G.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0