Big girls don't cry

Okej. Sjukt kul, men sjukt knäpp kväll igår.

Stenis och jag. Två glas vin på Godot.
Mötte Amanda utanför Vapi för middag. Trodde vi. Haah, en timmes kö. Aldrig i livet.
Gick till Ciao Ciao. De skrattade och frågade om vi hade bokat. Naturligtvis inte. Vem bokar bord på Ciao Ciao?
Nåja, det blev ingen middag. Vi fick nöja oss med en liten chipspåse på Tudor. Mötte upp resten på Sturehof. Träffade tydligen en släkting.

Det blir en långpromenad nu. Samma runda som vi alltid gick. Bara för att drömma mig tillbaka lite. Bara för att jag saknar dig. Bara för att jag aldrig vill glömma. Men jag går här nere på jorden, så går du uppe på molnen.

Ikväll blir det födelsedagsfest för Daniel.
De gamla goda kan man säga.

x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0