Adidas Marathon 10

Okej. Här kommer en grej som stör mig sönder och samman.

Det är fan okej att det finns kill/tjej-grejer. Men det är inte okej att det inte finns några alternativ för en tjej som exempelvis när det kommer till skor. Löparskor i det här fallet (cykelskor också för den delen). Herrskorna tillverkas ju bara i en storlek av 40 och uppåt, och jag med mina ynka 37or måste därför ha tjejskorna där de alltid måste vara så fjolliga med blommor och rosetter och vad fan det nu är.. Gör tjejskor, gör de i rosa.. Men snälla gör herrskorna i mindre storlekar så att i alla fall jag kan ha dem.

Anledningen till detta inlägg är att jag hittat mina älsklingsskor (Adidas Marathon 10 Boston edition). Men finns det i damstorlekar? Svar nej. Är jag superbitter? Svar ja. Istället får jag nöja mig med några jävla Adidas Marathon 10 Women (sjukt fula, men bra).


Kommentarer
Postat av: Niklas från Örebro!

Vilket ilandsproblem! Köp extra breda! hahaha

2010-10-11 @ 08:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0